mathildaaaa

hejsan, sitter just nu här med tilda, vi käkar kladdkaka oså, hihi:)
vi var även ute och tog kort(: kan berätta om igår kväll iaf, åkte till
kalmar,träffade min lillebror som jag inte träffat på skitlänge, sen
åkte alla iväg så då vare ba jag och mina andra halvlillebrorbror
hemma så vi kollade på film,spelade spel på hans nya data som
han ville:) sen åkte vi och köpte fika:) sne på kvällen åkte vi alla
till dunö ttill ngr kompisar till familjen, dom kollade på robinsson,
sen käkade vi en masas gott och snackade oså:) åkte hem vid
typ elva eftersom jag skulle till kyrkan och ville inte gå i
kalmar så jag åkte till nybro ist(:

vaknade vid typ kvart i nio för mathilda ringde:)
men jag orkade inte svara haha(: men jag gick upp
och fixade mig sen drog jag till tilda(:

nej nu ska jag gå, kan lägga in lite bilder som jag tog igår senare kanske ((;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0